Ontwerp & bouw website

Ontwerp & vormgeving moet tegenwoordig mobile- en tablet vriendelijk zijn. Een van de belangrijkste ontwikkelingen van de afgelopen jaren is de opkomst van responsive webdesign en parallax (scrolling lagen met verschillende snelheden voor een mooi effect). Steeds meer mensen bezoeken het internet via tablet of smart-phone. Responsive webdesign maakt het mogelijk een lay-out te bieden die zich automatisch aanpast aan de schermgrootte van het apparaat waarmee de website bezocht wordt.

U wilt uw eigen website kunnen updaten, nieuwe teksten en/of afbeeldingen plaatsen of aanpassingen kunnen doen. Hiervoor is een CMS (Content Management Systeem) nodig. Wij bouwen een CMS voor uw nieuwe website maar ook in uw reeds bestaande website kunnen wij een CMS inbouwen. Wij bouwen desgevraagd Wordress en Joomla website is. Dit gaat vaak ten koste van de opzet en creativiteit in vormgeving. Wij vinden vormgeving en creatief design erg belangrijk en daarom bouwen wij eerst de website en bouwen achteraf, nadat een website gereed is, het CMS in en doen dat enkel waar u zelf op de website bijvoorbeeld tekst wilt kunnen updaten en aanpassen


Moderniseren bestaande website

Is uw website toe aan een nieuw en modern jasje?. U kunt dan Re-Design of Re-Styling (modernisering) van uw bestaande website overwegen. Re-Design of Re-styling van een bestaande website is duidelijk goedkoper dan een geheel nieuwe website ontwerpen en bouwen. Soms voldoet een website aan uw wensen maar is naar verloop van tijd toe aan een opfrisbeurt zodat in vormgeving en/of functionaliteiten deze aanpassingen het geheel weer een moderne uitstraling geeft. Uw kleurstelling en basis blijft dan in tact waardoor bijvoorbeeld geen bestaande brochures, folders en andere reclame uitingen aangepast moeten worden. Ook kan een al bestaande website geheel responsive worden gemaakt zodat deze ook op tablet of Smart-Phone er goed uitziet. Vraag nu vrijblijvend een offerte aan om te weten wat een aanpassing of re-styling van uw bestaande website kost.



Mailings & nieuwsbrieven

Digitale Mailings of nieuwsbrieven die u naar grote groepen ontvangers verstuurt, moeten tegenwoordig voldoen aan speciale wetgeving. Zo moeten de ontvangers toestemming gegeven hebben dat ze mail van u willen ontvangen (tenzij ze al klant van u zijn) en moet u hen altijd de mogelijkheid bieden om zich (digitaal) af te melden.

Vanaf 1 oktober 2009 is de Wet Telecommunicatie uitgebreid. Het is vanaf die datum verboden om ongevraagd e-mails te versturen aan bedrijven. Dit verbod gold eerder al voor particulieren en eenmanszaken.

ALL-IT kan uw e-marketingcampagnes voor u verzorgen en een inschrijfmodule plaatsen op uw website.

In de praktijk moet je je houden aan de volgende richtlijnen:

1. Verstuur je mailing alleen aan mensen die toestemming hebben gegeven.

2. Zorg voor een inschrijfmodule / aanmeldingsformulier waarin expliciet om toestemming wordt gevraagd om de nieuwsbrief te ontvangen. Gebruik voor het aanmelden nooit een vooraf aangevinkt veld in een algemeen formulier (een leeg vakje mag wel). De aanmelding blijft altijd bewaard in de database zodat altijd is aan te tonen wanneer en op welke wijze is aangemeld.

3. Bestaande klanten mag je op je mailingslijst zetten, mits je boodschap over gelijksoortige onderwerpen gaat. Begin je bijvoorbeeld een eigen bedrijf, dan mag je het relatiebestand dat je bij je werkgever hebt opgebouwd niet op je lijst zetten. Tenzij je eerst om toestemming vraagt.

4. 'Klanten' die een gratis product kopen, zoals bijvoorbeeld een e-book of e-mailcursus, mag je ook op je lijst zetten. Geef in het formulier wel duidelijk aan dat je dat gaat doen.

5. Plaats altijd een afmeldlink in je nieuwsbrief, zodat men zich eenvoudig (digitaal) kan afmelden. Deze is aanwezig in onze module.

6. Zet in je nieuwsbrief je naam,- en adresgegevens, hiermee toon je je identiteit. Mensen hebben dan de mogelijkheid zich eventueel schriftelijk af te melden. Vermelding van het kvk-nummer is ook verplicht op uw website en in e-mail, net als in zakelijke brieven, facturen en offertes, behalve als het om reclame gaat.

7. Pas op met het schrijven over andere zaken dan verwacht wordt en wees voorzichtig met het maken van promotie voor andere bedrijven.

Voordelen digitale mailings

1. U houdt contact met uw klant

2. Nieuwe producten of informatie snel delen met mogelijke klanten

3. Acties, aanbiedingen en/of kortingen direct versturen

4. Lage kosten e-marketing t.o.v. papieren mailing of folders versturen



Digitale formulieren

ALL-IT bouwt tevens digitale formulieren. De database en grafische reports zijn vervolgens 24/7 door u in te zien zodat u altijd overzicht heeft over aantallen en inhoud van de ingevulde formulieren die zijn ingezonden,
zie voorbeeld report onder;


Formulieren kunnen digitaal eenvoudig aan uw website worden toegevoegd en vormgegeven worden in de huisstijl van uw website. Ook digitale enquetes, inschrijvingen evenement/congres, beoordelingen etc.. kunnen zo eenvoudig worden toegevoegd.



Contact

Mocht u vragen hebben, een vrijblijvende offerte willen ontvangen of ons een bericht willen sturen dan kunt u gebruik maken van onderstaande digitale formulieren. Wij zullen u zo spoedig mogelijk antwoorden.

Online contact formulieren